Biuletyn Informacji Publicznej - URZĄD GMINY W UDANINIE

Rejestr zmian

Lista zmian struktury biuletynu
 
03.03.2011
Zmiana nazwy katalogu 2010 w menu przedmiotowym (nowa nazwa 2011)
Dodanie podkatalogu 2010 do katalogu Jednostki organizacyjne w menu przedmiotowym
Dodanie podkatalogu 2010 do katalogu Jednostki organizacyjne w menu przedmiotowym
Zmiana nazwy katalogu oświatczenie majątkowe 2009rok w menu przedmiotowym (nowa nazwa 2009)
Zmiana nazwy katalogu Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek organizacyjnych w menu przedmiotowym (nowa nazwa Jednostki organizacyjne)
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Oświadzczenia majątkowe Menu przedmiotowego
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Oświadzczenia majątkowe Menu przedmiotowego
Przeniesienie katalogu 2011 do katalogu Skarbnik Gminy w menu przedmiotowym
Ukrycie podkatalogu 2011 w menu przedmiotowym
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sekretarz Gminy Menu przedmiotowego

«      ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ...      »

Lista zmian w serwisie w dniach od 01.07.2015 do 07.07.2015
 
07.07.2015
Dotyczy dokumentu: INFORMACJA do mieszkańców n.t. barszczu Sosnowskiego
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Informacja w sprawie udostępnienia miejsc na plakatowanie
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Informacja dla wyborców niepełnosprawnych
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
 
01.07.2015
Dotyczy dokumentu: Uchwała Rady Gminy Nr VI.29.2015 w sprawie : zmiany uchwały Rady Gminy Udanin z dnia 30 stycznia 2015 r. nr IV/18/2015 w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Uchwała Rady Gminy Nr VI.25.2015 w sprawie: zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Udanin
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Uchwała Nr VI.24.2015 w sprawie: zmian w budżecie gminy w zakresie dochodów i wydatków
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Protokół VII Sesji Rady Gminy
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.

«       1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ...       »