![]() |
11.07.2008 |
Dodanie podkatalogu Zastępca Wójta Piotr Łabędzki do katalogu Oświadczenia majątkowe pracowników urzędu gminy w menu przedmiotowym |
Dodanie podkatalogu Wójt Gminy Teresa Olkiewicz do katalogu Oświadczenia majątkowe pracowników urzędu gminy w menu przedmiotowym |
01.07.2008 |
Dodanie katalogu Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Udaninie do menu przedmiotowego |
26.06.2008 |
Przeniesienie katalogu Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek organizacyjnych do katalogu Oświadzczenia majątkowe w menu przedmiotowym |
Przeniesienie katalogu Oświadczenia majątkowe radnych gminy do katalogu Oświadzczenia majątkowe w menu przedmiotowym |
Dodanie podkatalogu Oświadczenia majątkowe radnych gminy do katalogu Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek organizacyjnych w menu przedmiotowym |
Dodanie podkatalogu Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek organizacyjnych do katalogu Oświadczenia majątkowe pracowników urzędu gminy w menu przedmiotowym |
Dodanie podkatalogu Oświadczenia majątkowe pracowników urzędu gminy do katalogu Oświadzczenia majątkowe w menu przedmiotowym |
17.06.2008 |
Zmiana nazwy katalogu Zawiadomienia i obwieszczenia w menu przedmiotowym (nowa nazwa Zawiadomienia, obwieszczenia) |
09.06.2008 |
Zmiana nazwy katalogu WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI w menu przedmiotowym (nowa nazwa ORGANIZACE POZARZĄDOWE) |
![]() |
01.07.2015 |
Dotyczy dokumentu:
Uchwała Rady Gminy Nr VI.29.2015 w sprawie : zmiany uchwały Rady Gminy Udanin z dnia 30 stycznia 2015 r. nr IV/18/2015 w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Uchwała Rady Gminy Nr VI.25.2015 w sprawie: zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Udanin
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Uchwała Nr VI.24.2015 w sprawie: zmian w budżecie gminy w zakresie dochodów i wydatków Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Protokół VII Sesji Rady Gminy
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |