Biuletyn Informacji Publicznej - URZĄD GMINY W UDANINIE

Rejestr zmian

Lista zmian struktury biuletynu
 
03.03.2011
Zmiana nazwy katalogu 2010 w menu przedmiotowym (nowa nazwa 2011)
Dodanie podkatalogu 2010 do katalogu Jednostki organizacyjne w menu przedmiotowym
Dodanie podkatalogu 2010 do katalogu Jednostki organizacyjne w menu przedmiotowym
Zmiana nazwy katalogu oświatczenie majątkowe 2009rok w menu przedmiotowym (nowa nazwa 2009)
Zmiana nazwy katalogu Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek organizacyjnych w menu przedmiotowym (nowa nazwa Jednostki organizacyjne)
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Oświadzczenia majątkowe Menu przedmiotowego
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Oświadzczenia majątkowe Menu przedmiotowego
Przeniesienie katalogu 2011 do katalogu Skarbnik Gminy w menu przedmiotowym
Ukrycie podkatalogu 2011 w menu przedmiotowym
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sekretarz Gminy Menu przedmiotowego

«      ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ...      »

Lista zmian w serwisie w dniach od 31.08.2012 do 06.09.2012
 
03.09.2012
Dotyczy dokumentu: Ogłoszenie o przetargu na dzierżawę nieruchomości w Lusinie
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: ogłoszenie o zamówieniu usunięcie kolizji istniejącej linii napowietrznej w miejscowości Pielaszkowice -gmina Udanin
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: ogłoszenie o zamówieniu usunięcie kolizji istniejącej linii napowietrznej w miejscowości Pielaszkowice -gmina Udanin
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "siwz.doc"
Dotyczy dokumentu: ogłoszenie o zamówieniu usunięcie kolizji istniejącej linii napowietrznej w miejscowości Pielaszkowice -gmina Udanin
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
 
31.08.2012
Dotyczy dokumentu: Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "SG.0057.5.2012"
Dotyczy dokumentu: Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "SG.0057.6.2012"
Dotyczy dokumentu: Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu

«       ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ...       »